May 27, 2010

LAGI TERUK KO DARI AKU...

Oit korang2 yang dah lame Bullet xbersua cerita...
Wakakaka...
Pehal cam skema jek ni...
Hari ni Bullet nak balik Kuantan...
Balik kampung....
Huhuhuu...

Ok, ni nak citer pasal abang ipar ku yang dikasihi...
Korang ingat lagi x entry Bullet yang ni?


Korang bace...pastu tengok sape komen kat entry tu ek...


Mase tu dia lom kawin...so boleh la cakap camtu kan...
Kali ni...
Meh kite tengok entry dia lak...


Bro, jiwang ko lagi teruk dari aku...
Orang gamen mmg jiwang karat ke?
Wakakakaka...

8 COMMENTS ON BULLET:

~AmyLiana8886~ said...

dah baca dh..wah bukan main lg dia ek..kalau dia ingat balik yg dia kate dulu mesti malu je..dia lagi jiwang..mcm surat cinta je..

moral--> nk kate kat org berpada2..hihi..

tp best..

rATu kEBaYA said...

hehehe.. bak kata lebih kuah dari sudu.. hahaha

¶A.K.I¶ said...

HAHAHAH...

AP KES MCM NI??

HYE BULLET!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mengata dulang paku serpih la namanya tu kan.hehehe.

Lya Colours said...

haha
biasa la tuh
kat pejabat gomen suka dgr sinar fm kot
tapi aku pon suka jiwang
miahahhaa
ok tipu jek

Aujinz said...

hahahhahaha..

Bullet..ko windu kat aku tak?..


awww..abang Bullet...♥♥♥

zul said...

oooo, sumer pakat mengata kat aku ek...

ciss33x...

well, ader aku kesah.... lalallalalalal

eynda said...

Tu le lengkali jangan perli2 orang...sudah terkena diri sendiri...oppss... :-D