Jan 15, 2010

BULLET PASRAH...

Hari ni Bullet xde entry lawak2 yang nak buat korang2 gelak
Sebab hari ni hari yang bz bagi Bullet
So xsempat nak flashback lawak2 dalam hidup Bullet
Esok pun xsempat sebab esok hari Sabtu
Ahad pun lagi la xleh sebab cuti
Hari Isnin boleh la...

Bullet nak bagitau satu mende penting kat korang
Mende ni satu tarikh keramat
Korang kene ingat tarikh yang Bullet nak bagitau ni baik2
Jangan sesekali lupekan tarikh ni
Sebab tarikh ni amat penting untuk semua

16 JANUARI setiap tahun

Pade tahun ni
Tarikh tu jatuh pade esok hari
Hari Sabtu
Hari cuti

Dan yang paling penting
Hari Bullet semakin melangkah ke usia veteran...
Hmmmmmmmmmmmm......

29 COMMENTS ON BULLET:

¶A.K.I¶ said...

ahhahha! ak 1st!

¶A.K.I¶ said...

erkk.. besday ko 16 jan??

¶A.K.I¶ said...

ke 2 hari ulg thn perkahwinan??

¶A.K.I¶ said...

ke 2 ari sabtu semata2??

¶A.K.I¶ said...

dan adakah itu

¶A.K.I¶ said...

ahh xde pape laa!!

¶A.K.I¶ said...

ak nk smbg wat kje la dem!!

BULLET said...

ade gak umat yang nak kene tembak ngan Bullet ni kang

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

aki kedengki~
law esok besday ko
aku nak wish besday
tapi aku wish kat bullet yg pada hari esok
bukan bullet hari ni~
wekekekee~

semoga murah rezeki n ramai anak~

BULLET said...

ayu pun same ngek ngan aki...hahahha...ko nak bullet ade anak ramai? xdapek den nak nolong...

bella said...

hepy bfday .. dah tua kah ???

BULLET said...

bella, bukan tua la...veteran...hahahhaha

eynda said...

Happy birthday in advance....kot2 la esok terlupa hihihi....

Didi Nadhirah said...

ok happy veteren day

Putri said...

selamat hari tua bullet.

[z@ck] said...

esok!
heheheh..
ko bakal tua~

AkMa said...

hahaha.....
dh semakin tua....

eLeMeNt 0f L!fE said...

heppy bezday bro...suke baca blog kamo..

Si budak Aboi said...

slmt hari tua incik bullet!

Miss Nurul said...

selamat hari tua....

Ms.Independant said...

Moga pjg umo & murah rezki!

:)

Nini teDDylicious said...

selamat 28!!

err..ye ke umo kau 28 bullet..?? suke2 hati aku jek taruk usia kau 28.

ngeh2!!

psst : kau lempang jek si aki tuh..

zul said...

selamat hari lahir... semoga murah rezeki dan dipanjangkan umor serta diperbanyakkan ibadat..amin

Queenin Murni said...

oh, happy belated birthday bullet!

BULLET said...

Kepade sume2 yang wish untuk Bullet, tengkiu sangat2...Bullet dah 28 dah tahun ni...xlame lagi nak 30...huhuhuhu...dah tuo ruponyo den ni ha...

Aujinz said...

eh....

dah veteran?..macam mane nie..
aku masih lagi belia nie...


(tak sedo diri lagi tue..)

Aujinz said...

Heppi belated Besdei bro...

aku tercicir entri yang nie..
terlambat nak wish..

betul..bukan salah aku..nie dashboard tak hapdet...

BULLET said...

aujinz, xpe bro..as long as ko wish...terharu beb...

Hazzy Ishak said...

A = Aki
A = Aki