Jan 20, 2010

ALIF...YA...MIM = BUAYA

Kuang ajor betol
Tah sape la punye keje ni
Mmg Bullet menyumpah la
Tak pasal2 nak kene samak
Najis Mughalazah betol

Alkisah, Bullet ni nak tolong la kawan2
Sebab kawan2 mintak tolong kan
Sebagai seorang lelaki yang hensem dan kacak
Dan mementingkan pujian2 dari orang ramai
Bullet pun dengan ringan tulang dan tangan serta kaki
Pegi la menolong kawan Bullet ni

Memula elok je
Rilek je buat keje
Berpeluh2 gak la
Habis baju yang Bullet pakai tu basah lencun sebab peluh
Bile penat, Bullet minum air jap
Bile Bullet minum air jap, Bullet penat
Eh, pesal plak ni...
Abaikan

Sampai tengahari
Kawan Bullet ni soh benti makan
Best giler makan
Lauk yang kawan Bullet bagi

Masak lemak daging ade


Asam pedas ikan ape tah


Pastu ade ayam panggang


Perghhhhh
Lazat beb
Tambah plak ngan air sirap...


Brrrrrrrrrrrrr....
Hahahahahha

Memang perut sendat la tengahari tu
Pk gak cmne nak sambung keje petang ni
Rilek tido jap la bawah pokok

" Bullet, bangun Bullet...Ko g kat hujung tu, bagi makan kat ayam," perintah kawan Bullet

Dengan keadaan yang mamai2 serta perasaan yang cam nak sambung je tido,
Bullet pun pegila kat reban ayam tu
Sambil bawak dedak seguni

Bullet pun gerak la g situ
Sambil bersiul2 lagu Bunkface
Agak huduh kalau bersiul kan
Nyanyi kan senang
Amboi, riang je hati

Tetibe, langkah Bullet terhenti
Bullet xsedap hati
Bullet peghati dari jauh yang xjauh sangat
Adela dalam sekaki
Sebab baru ternampak
Bullet usha kaki Bullet yang memakai sipar jepun
Sah, terpijak dah

Terpijak ape?
Bukan rezeki terpijak
Sekali terpijak najis LEMBU PENDEK
Grrrrrrrrrrr
Apesal la kawan Bullet xbagitau awal2 yang kat belakang ni ade sekawan LEMBU PENDEK
Hampeh...

Bullet sumpah xnak datang tolong dia lagi
Sumpah yang bukan main2

Buat kawan Bullet tu
Ni ade sikit pesanan

" Kalau ko nak soh Bullet datang bagi baje atau makan ayam kat FARMVILLE ko, sile buang LEMBU PENDEK tersebut..."


14 COMMENTS ON BULLET:

¶A.K.I¶ said...

erkk!! ak xpaham~

¶A.K.I¶ said...

ehh!! ak 1st la!!!

¶A.K.I¶ said...

heheheeh.... ayu ko kalah!

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

cestenet aku prob ko wat entry lak~
kan aku dah kalah

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

wey tp kan agak comeyla ade lembu kaki pendek kat farmville ko tuh`
hahahaa

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

aki gila

Nini teDDylicious said...

ape laa bele lembu pendek dalam tenet..

iskk..

samak2!!

Si budak Aboi said...

apelah.....fb rupneyr!

¶A.K.I¶ said...

dem ayu! cakap ak gila!! setan aahh ko ayu!!

Miss Nurul said...

tipu tertipah.... huhuhu.....

Aujinz said...

harem tul..
hidup hidup aku kena tipoo..:-w

zul said...

ko ni sawan ke terlebih makan ubat... ish3

Huda said...

ciss! fb rupenye!
tapi makanan itu sangat menggiurkan!
sluuuuuuuuuurrrp!

Bullet said...

aki, ko ingt ko first, ko bagus? hahahhahha

ayu, ah ko...tenet plak ko salahkan...ko yang lembab...huahahahha

nini, wajib samak...haram tol bele lembu pendek...

aboi, ko ni xde pun unsur2 terkejut ke ape ke...

miss nurul, ni bullet pun tertipu ni...name ko nurul ke tipah?

aujinz, sesekali ko terkena...selalu ko kenekan orang...hahhahahaha

zul, ni pembawakn budak ni...hahahahha

huda, kalau nak sangat makanan tu, masak sendiri ok...jangan nak curik2