Dec 29, 2009

MASIH BELUM SEMPURNA...

Mate Bullet pade hari ini sangatlah sakit
Tapi xmerah2 la cam orang biase sakit mate
Tapi dia ade rase cam nak g kat kete
Park kete bawah pokok
Tarik seat
Landing baik punyer
Tido..........

Bullet tido hanye 4 jam aje malam tadi
Kul 10 sampai kul 11
Pastu kul 3 pagi sampai kul 6 pagi
Antara kul 11 ngan kul 3 pagi tu
Macam2 mende jadik...

Kul 11...
Terjage sebab tv lom tutup
Memang saje xtutup sebab nak tengok game CHELSEA
Yeay...CHELSEA menang lagi beb...
Masih unggul sebagai leader...

Habis game kul 1 lebih...
Mate ni pejam celik pejam celik
Habis sume chanel kat tv tu Bullet selongkar
Last2 tutup gak
Bukan tutup mate
Tutp tv je
Ambik hp
Main game snake...
Xbest...tuko game sudoku...
Mate still lagi open...

Kul 2, Bullet g dapur...
Minum air barang segelas
Pastu masuk bilik belakang
Main PS2...
Mrs Bullet plak terjage sekali
Dia pun xleh tido bile hubby dia xleh tido...

Kul 3, tutup PS2
Landing sebelah Mrs Bullet
Tutup je mate
Bayangkan ade kat tepi pantai...
Sambil tengok laut yang membiru...

ZZZZZZZZZZZZZ....

Akhirnya Sempurna...

15 COMMENTS ON BULLET:

Si budak Aboi said...

yeyyee haku 1st !

Si budak Aboi said...

psp2 tue haper?

BULLET said...

aboi, PS2 tu Playstation ler...ko nak x? Bullet jual kat ko...amacam...

~@k1 is @utuMn!~ said...

heh!
ak kalah ngn aboi!
dem!!!
bencik2~
wehh.. ko... xley tdo... g la wat solat mlm.. solat hajat ke.... kn3?? pe laaa... mst pastu ko tdo.. ni x.. MEN GAME?? dem!

zul said...

adui, apsal plak susah nak tido
ko pk aper ha?

BULLET said...

aki, aku tunduk dah ni...insaf la kejap...

zul, mane ade pk ape...pk nak tido tapi xleh nak tido je la...hahahha

eynda said...

Kesian tak cukup tido...

Hazzy Ishak said...

sempoiii

Azmiezas said...

Selalunya kalau terlepas waktu yg kita selalu tido memang susah nak tido tau..

i.z.m.a said...

tu laa... sendiri carik nahas, kan dah rabak biji mate..

Aujinz said...

kalau aku susah tido..

aku akan baca buku yang bosan bosan..bile boring, otomatik aku tido..

ahaks..

intan izani said...

wah dahsyat
susah betul nak tido
sampai kene bayangkan laut
hehe

BULLET said...

kak eynda, seb baik leh cover tido balik...kalau xleh tido langsung lagi naye

hazzy, ape yang sempoi tu?

azmiezas, tu la pasalnye...lain kali kalau nak tengok bola, bullet xleh tido awal...

izma, seb baik xrabak sangat...hehehehe...

aujinz, bullet malas la nak bace buku sebab gelap...xnampak..hahahha

intan, ingt nak bayangkan pokok2 teh kat cameron highland...tapi sebab xpenah pegi, xleh la bayangkan...

BISKUTMARIE(",) said...

chelsea menang naseb je....
huh....

BULLET said...

biskut marie, nasib ke xnasib ke...janji menang...malaysia hari tu menang nasib jugak...xde plak kecoh...lalalalala