Nov 30, 2009

DIA PENING2...

Sian Bullet tengok dia ni
Selalu la Bullet tengok dia cam pening je
Kepale dia berpusing2 dia cakap
Xtau la ape masalah dia
Xplak Bullet tanye

Yang Bullet tau, adik badik dia ramai
Ade yang kat Kedah
Ade yang kat Johor
Merate la
Bullet tanye la
Ko xcari ke adik badik ko?
Dia hanye mampu menunjukkan kepale dia yang berpusing2 tu
Bullet tau la dia pening

Kadang2 Bullet xsampai hati tengok dia camtu
Tapi dia ni suke tolong orang
Kalau orang cam HANGIN SATU BADAN
Dia la yang jadi tukang pujuk
Sejuk skit hati orang
Bagus dia ni
Tapi tu la
Dia tolong orang tapi orang xtau ape masalah dia

Xpelah
Dah mungkin tu tugas dia
Kite xleh nak buat ape la kalau itu je punce rezeki dia
Apepun, Bullet nak ucapkan kat dia ni
" Cakap kat orang yang buat ko pening tu
Jangan bagi kepale ko pusing laju sangat
Sian kat ko
Ko kene cakap
Kalau ko xcakap
Orang xtau "


Ok la ye
Bullet pergi dulu
Babai KIPAS

14 COMMENTS ON BULLET:

zul said...

menatang kipas tu plak yg ko pikir peningnyer ek.. aku ygpening ni takde plak ko tolong picitkan paler... apa daaaa...

Farra Dhelina said...

hahahaha buley wak lawOkkk hahaha.. adeeii

Aujinz said...

kipas susah mati si Kipas nie..ahahahhaha

ezan said...

cittt... aku yg naik pening dok pikir sape yg dimaksudkan rupanya kipas... lawak2...

fikaryna79 said...

haha..bullet yg fenin nih..g suh mrs bullet cari ubat eh..huhu..

Liyana said...

ahaha..ingatkan apa lah tadi...

Nini teDDylicious said...

kau ni kan..

iskk..

BULLET said...

zul, ko pening ape? nak kate lom kawin, baru je kawin...nak kate xde kete, dah beli kete dah...ape lagi yang ko nak ni ha?

farra, kawe meme gitu. xdok kije nok buak...

aujinz, wei idola aku tu tau x...huahahahhaha

ezan, pening pale dok pikir buat mende...bace je...

fikaryna, mmg pun tengah pening...sebab tu leh buat entry pasal kipas tu

liyana, ko ingat ape? cube ko bagitau...

nini, ala sekali sekala je buat entry camtu...nak rilek2...

~@k1 is @utuMn!~ said...

warggghhhhh!!
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah!!!
hmpeh la ko bullet!
bab pecah perot ak..
ko mmg terer!

Ms.Independant said...

Sabo je la.
Igtkan pe la td.
Hahaha

:D

BULLET said...

aki, ko boleh x derma hati, jantung dan segale organ yang ade tu...

ms inde, jangan ingat yang bukan2 ye...huahahahaha

sue said...

LA HAI...TAJUK GEMPAK !! igt ada papela kat wife dia...rupe2nyer kipas yg ko dok peningkan ye...ahahaah

eynda said...

Lorrrr...ingatkan mrs yg pening2 nak dapat baby hihi...

BULLET said...

sue, bullet ni cepat kesian kat mende2 sampaikan kipas pun leh buat citer

kak eynda, nak dapat baby? lambat lagi kak oi...