Oct 19, 2009

DEEPAVALI...OOO...DEEPAVALI

Selamat pagi sume...
Hari ni korang cerie x?
Asal Isnin jek moody, asal moody jek Isnin
Sian hari Isnin tau x korang buat camni
Kalau dia tau, dia pun xnak jadi hari yang pertame dalam kelende
Dulu dia dah beratur kat belakang dah tapi tetibe hari Ahad soh dia g depan sebab dia pendek
Huahahaha...

Ape ko merepek setan?
Setan baru balik operation tuan...

Dah2, stop merepek...
Kerepek tol...
Ha, Sabtu lepas Deepavali
Korang makan murukku x?
Bullet jangan kan murukku, org jemput datang beraye pun x
Padehal dok kawasan Bollywood
Yang dorang tau
Kebaboom sane, kebaboom sini tengah2 malam
Merencatkan proses fotosintesis di waktu malam jek
Tau la korang raye tapi rilek2 ar beb...

Sempena Deepavali ni, jom kite layan iklan ni...
Mmg syiok beb...


video

Amacam? Video yang menarik bukan ( apehal plak bahase cam dalam tv ni )
So, pepagi ni gak la Bullet nak kongsi satu lagi video yang menarik jugak...
Tapi kat entry satu lagi yek nanti...
Bullet nak wat keje dulu...
Tadaaaa...

2 COMMENTS ON BULLET:

~natasha~ said...

btl2.... benci laa... bising mlm².. susah btl nk berqiamullai.. hehehehe..... tau laa diorg saye.. menci.... menci DKK ni......

camat pagi~!!...

BULLET said...

haha, ko qiamullai ke natasha oi...cam xcaye jek...