Apr 16, 2010

PUTIH ITU SUCI...


Semenjak dua menjak ni...
Bullet teringin nak beli motor...
Tengok orang bawak motor...
Rase nak join jek..
Jadik mat rempit jap ke kan...

Yamaha LC135 tu la yang buatkan Bullet terus cam berkobar2 nak beli motor...
Hari2 usha kat mane leh beli motor tu dengan harge murah...
Xnak yang second
Nak yang baru...
Nak yang kaler putih tu jugak...
Xnak kaler lain...
Bak kate orang...
Putih itu suci...
Hehehehehhe...

Tapi ape kan daye...
Sekarang ni Bullet xleh beli lagi motor tu...
Kene tabahkan hati je tengok motor tu kat jalan raye...

Bukan sebab Mrs Bullet xbagi
Bukan jugak sebab duit kurang cukup...
Bukan jugak pasal donlod...erk...pehal lak donlod...
Bukan pasal donpement dia RM2000

Tapi pasal Bullet xde lesen motor...
Huwaaaaaaaaaa...
Yang ade hanye lesen kete...
Nak g ambik lesen motor adelah teramat malas
Sebab malas nak berurusan ngan JPJ...
Huhuhuhuhuhu.......

16 COMMENTS ON BULLET:

~0~ said...

baru nak rekeman kedai mana tadi...trus cancel...heheheheh

amik lesen bullet..

BULLET said...

~0~, kedai mane best? rekemen la...nanti bile Bullet dah ambik lesen...boleh terus pegi...huhuhu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

amik lesen motor aku nih laa bullet..aku tak naik dah motor skang..hikss

~♥ iella ♥~ said...

cantik moto...seputih moto tue,harapnya tuannya pun seputih hatinya ler..

BULLET said...

elissmie, boleh ke lesen main pass pass? ceh...

BULLET said...

iela, bullet baik...suci lagi...wakakakakkak

FITRIHADI said...

eh ingatkan dah ada lesen motor..adoii gi a daftar cepat..pastu dah pass ujian komputer dapat a lesen L..dah ada lesen L baru bleh bawak motor.tak kisah a janji ada lesen hehe :)

Aujinz said...

takde lesen moto jangan bisim bisim..

karate kang!

Hazzy Ishak said...

bawa motobot je lah bullet

BULLET said...

fitri, kos mahal...hehehhe

BULLET said...

aujinz, ko nyer hadiah ape ek? ade ke wang tunai rm500? kalau ade ok la...leh terus buat lesen

BULLET said...

hazzy, ko cakap skit motobot sape yang bullet nak bawak?
cakap cakap

eynda said...

Dah agak dah takde lesen sebab tu bukan ni bukan hihihi....

Zura said...

hek eleh...ingatkan psl ape...g ambik lesen dulu...

BULLET said...

kak eynda, nak ambik lesen mmg malas la...hehehe

BULLET said...

zura, lesen terbang ade x? mintak satu...