Mar 29, 2010

HITAM DAN PUTIH? BUKAN2...

Hah, tengahari baru nak update blog...
Lalalalal...
Lek la...buat keje dulu...
Wpun keje hanyelah main snuker ngan spot the difference jek...
Aujinz, ko bile nak potong markah aku..
Wakakakka...jangan ingt aku xtau ko main ek...

Isnin2 ni...mud sume selenge jek...
Ni buat entry pun sengal2 je rase...
Rase nak terkencing pun ade tapi kutahan jebat...
Jap lagi la pegi...

Nak bagitau skit...
Akitoimada...ko sile jeles kalau nak jeles...


Nuff dah boleh cash out...
Jumlah kecik jek...
Tapi ok la dari xde...
Dah bape bulan dah buat mende ni...baru dapat...
Tapi nak tunggu la dulu...
Mane tau dapat 50k ke kan...
Baru la cash out
Time tu ramai la yang ngaku sedare...

Mende nombor dua yang Bullet nak bagitau
Bullet ade la main fantasy football...
Player dah mantop2 dah...
Striker boleh score punye...
Tapi sangat hampeh la Bullet rase...
Striker Bullet dua2 orang xmain...
Padehal team menang beso...
Kalau dorang ade...
Sure naik lagi point...
Huhuhuhuh...


Sangat sedih..
Tapi xpe...seb baik renking sume naik...
Tunggu mase je nak jadi juare...
Hahahahaha...

Dah2...g buat keje...
Melepak layan fesbuk je tau...

14 COMMENTS ON BULLET:

sisdee said...

bullet..ko ngan jebat tu ada bau2 bacang ek :p

BULLET said...

sisdee, bau bacang xde...bau kentut ade...leh x?

sue said...

cash out jela... sbb cek tu akan spi selepas sebulan tarikh dr kita cash out..huhuhu

mama affan said...

waa..dah bole wat belanja nasi lemak sebulan..huh..

Anonymous said...

lerr..

punya tawadduk aku q setiap blog, sampai turn kau jeh, ini je entry yg ade..??

**bullet!! cucur badak mane..?? duit nuff dah kua**

[z@ck] said...

ko pn main ek football fantasy ni..?

member aku dah first ranking dah.

BULLET said...

sue, xmo cash out...nak tunggu byk...hehehhee

BULLET said...

fika, xde ke mende lain yang berpekdah selain nasik lemak?

BULLET said...

nini, cucur badak xde sebab makcik ramlah dah xkeje lagi...huhuhuhu

BULLET said...

zack, tu mesti main dari awal tu...sebab tu ranking 1st...

Aujinz said...

hahahha..

aku tak men snuker..
tapi spot the difference tue aku main..

walopon markah aku tahap cipan...

aku pun tahan jebat...

BULLET said...

aujinz, dalam senarai member2 aku yang main spot the difference tu...ko nombor 5 beb...sebab member aku yang main pun 5 orang je...wakakakkakka

¶A.K.I¶ said...

aiicehh!!! nak kerek laakkk...
fine ko da ley cash out~~ =p




































ape aku kisah??

BULLET said...

aki, ko nak tulis ape ke ade? wakakakkakaa