Mar 8, 2010

OMAAAKKKAAAIII !!!!!!!!

TORA datang lagi
Dengan permainan KUMBANG TERBANG
Hahahahha...
Sile la beli kalau xnak kene ejek ngan kawan2...

Ni Bullet bukan nak cito pasal Tora ko, apo ko...
Ni den nak mintak pendapat ekau2 yang mahir bab2 menyelosaikan misteri yang mistik...
Apo yang mistik sangat tu hah?
Ni den cito yo...

Ekau2 baco jo...
Jangan baco kuat2
Kang abih satu opis dongar lak...
Pado yang kek umah tu, poie masak dulu...
Baru baco entry den ni...
Kang omak ekau maghah plak...
Den xmasuk campur...

Duo malam lepas
Bullet sodap2 tido
Tongah sodap2 tido tu
Sokali den mimpi lak...
Den kono tembak kek palo ni ha...
6 das den kono
Apohal lak den kono tembak ni...
Omakkkaaaiii...

Kalau kono sekali pun leh bawak mati
Ni plak kono 6 das
Tapi den ghaso cam palo den kono hentak ngan bondo keghas yo...

Den sangat polik dan musykil...
Sapo2 yang ado mentol kek palo
Cubo la kobakan kek den ni ha...
Apo maksud mimpi den tu...
Sampai sekaghang ni den raso palo den sakit...

Silo2 bagi pandangan yo...
Den nak tido dulu...

20 COMMENTS ON BULLET:

sisdee said...

ish...dah mimpi ngeri pun nak tdo lagi???

x basuh kaki kot tido

hahahahahah

sori le tak dapek nak bantu...
gaknya nk dpt rezeki tpijak kottt (ada kaitan tak?)

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

tu maknanyer kepala ko dah biol~
tu ah sebarang je guna fb org~ kan dah dapat bala~
wakakakaa

BULLET said...

sisdee, jangan kate basuh kaki..lutut pun Bullet basuh tau x...ade kaitan x? hahahhaa

ayu, pale ko kan Bullet temabk nak...hahahahha...ko gune sabit je pun...

fikaryna said...

aku rase kan..mgkin nak dapat duit banyak kot..huhu..

BULLET said...

fikaryna, mudah2an la kan...amin

¶A.K.I¶ said...

bullet bongok!!

¶A.K.I¶ said...

tu tanda bullet kena SEKEH ngn ak 6kali... ngeeee~~

BULLET said...

budak jawe ni kang...ade gak yang kene tembak ngan Bullet ni kang...ko diam la aki...dah la nuff ko sikit...hahahhaa

Natasha said...

masaelahnyo...ekau mmg cuci lutut tapi ekau x cuci boboto kat tapak kaki tuh...tando er bilo ekau mimpi cam tuh...ha ekau dikohondaki join den ni ha main paintball...hahahaha baru lobam dan benjol ekau tuh jadi konyataaan...hakhakhak

BULLET said...

natasha, apohal lak situ poie eh..den ni dah la sakit palo...ekau nak tambah lak sakit...ekau xtau ko den ni peluru...hahahha

pensel kontot said...

den rase...
umo ko akan panjang...
hehehehe

~0~ said...

xtau nak cakap la...xreti bro

eynda said...

Tembak
Jika anda bermimpi menembak burung atau binatang dan kena pada sasarannya bermakna anda akan sukses dalam dagang. Mimpi mendengar suara tembakan (dentuman) meriam, bermakna akan menerima khabar yang mengejutkan. Jika anda bermimpi menembak orang, bertanda akan keberuntungan besar, sedang anda ditembak orang, bertanda kurang baik anda akan menjadi sakit-sakitan.


Patut la ekau sakit palo hehe...


Ni mesti siang2 ada main pistol menan nih...sampai termimpi-mimpi :-p

zul said...

bawak2 ah bertaubat...

BULLET said...

pensel kontot, ko raso2 yo...mano ko belaja raso2 ni? hahaha

~0~, xpe bro...ko xreti xpe...serahkan pade yang pakar

kak eynda, ye ke camtu...alamak...ni Mrs Bullet nyer pasal la ni...ajak main pistol menen lak...kan dah mimpi...

zul, lain macam je tu...

Aujinz said...

pado pendapat den..

maso ekau tydo tue, bini ekau sekeh kepalo sobab ekau tydo lasak..cubo cubo la cek..kot kot dah benjol ko apo ko...

BULLET said...

aujinz, den kalau bini den sekeh palo den...den getek tapak kaki dio...kompom dio serender punyo...

Natasha said...

ekau poluru yang x buleh molotop...ekau ontok-ontok yo lah jang weiiii

Nini teDDylicious said...

oi!!

mano ado pokataan keghas..??

kogheh ado!!

iskk..

kok tak ghiti, jgn memandai. polik yo bunyi'eh!!

iskk..

kono tembak ko..?? poie laa gugel maksud'eh. apo ko susah bona...??

BULLET said...

natasha, mano ekau tau den xbuleh molotup?

nini, den budak baghu belaja...kalau salah tolong tembak palo den ni ha...hehehhhee