Oct 6, 2009

JOM BERTEKE - TEKI...



Teka - teki nombor 1

Anak ape yang paling kurang ajar dalam dunia ni. Yang pasti bukan Tanggang ye. Korang jawab Tanggang ke, Malin Kundang ke, Bullet sule korang sorg2... Haha

Teka - teki nombor 2
 
Antara motor ngan kete, mane korang rase lagi tua. Xkisah la motor TZM ke, kete Mr. Bean ke. Asalkan yang tua...
 
Teka - teki nombor 3 
 
 Yang ni mau terbeliak mata korang. Burung terbang dengan sayapnye...Kapal terbang pun same. Kalau gajah plak? Gajah terbang dengan ape yek?
 
Korang try la 3 ni dulu. Kot ade yang tau jwpn boleh la bagitau. Bullet xnak bagitau dulu..Lalalalalala
 
 
 

8 COMMENTS ON BULLET:

nmz_7890 said...

meh la cuba jawab. haha
1. anak tak ikut cakap mak ayah dia?
2.pd pndpt sy,kereta.
3.gajah dengan telinga dia?haha

psst, ada hadiah ke apa
hahahaha

jai@jezz said...

lahai..... tiga-tiga soalan aku x tau jawapan apa... huhuhu..~

imHepPie said...

2. moto la sbb pakai tongkat..

3. gajah terbang ngan susah payah la..lalala~~


no satu je tatau anak pe..anak mancis eh..ke anak panah..

Cik Amy Sensei said...

salam tuan blog..

apa khabar? moga sihat selalu...
tq sudi singgah blog saya...
moga ceria selalu..



p/s: kim salam kat isteri tu yee...

Redbloodsnow said...

1. TANGGANG DAH MALIM KUNDANGGGGG!!! wakakaka..saje jek nk ke sula..alalalala :D

2. Rasenyer kete kot. yayy yayy aku betol!!! tenkiu² aku taw aku bijak..kahkahkah :D

3)Gajah terbang dgn TELINGA. aku ade tgk citer katoon mane ntah, die terbang gune tinga. hahh tuh ler jwpnyer...pandai aku kan...lalalalala



Dah org dh jwp. cpt kasi jwpnyer ye pakcik...hehe

miela77 said...

Salam kenal eh..just nak try..

1. Anak Kutu...
2. Motor sebab pakai tongkat
3. Gajah mana leh terbang da....

Betul ke? Tak betul pun x kisah la..lalalalaala

Zura said...

Nk jwb erk..
1.anak kutu sbb dok atas kepala
2.moto sbb gune tongkat
3.gajah terbang dgn susah payahnye..

:D

.rafiq. said...

jwpn:
1. anak kutu
2. motor
3. susah payah

jawapan diambil dari contoh2 di atas.hahaha