Sep 3, 2009

LAGU LAMA YANG BEST


Penah dengar x lagu ni? Lagu ni cam best je bagi Bullet. Nape? Ntahla. Dah cam best, best jela. Saje nak kongsi lagu ni ngan korg. Korg layan ye.

Kutanam selasih
Kutanamkan di hujung halaman
Mengenangkan kasih wahai sayang
Yang aku tinggalkan

Kusiram selasih
Kusiramkan di hujung halaman
Mengenangkan kasih wahai sayang
Lambang percintaan

Hai kencana dewi kasih yang kurindu
Kukenang selalu

Sayang semoga tak kan layu
Cinta yang sejati kekal dan abadi

Hai cendana dewi kau tetap kukenang
Janganlah kau bimbang

Sayang kau tetap kan pulang
Di sisiku sayang membawa harapan

4 COMMENTS ON BULLET:

Filla ~ Kasih Aleeya said...

hi bullet... tegamam tgk blog bullet yg gempak nie..canteknyerrr... saje menjejakkan ayat kat sini..;)
oh ye..acih belum bersare.. ada lagu lagi ni..tp lom upload..huahahah

-butterfly- said...

:: rajin jugak yerk buk filla kite ni comment...
:: ingat ke bz update blog aje..
:: hehehe **jgn mare erk buk filla**

:: salam...
:: lagu ni Iza pernah nyanyi mase pertandingan bintang asli zaman sekolah tau...
:: sedih aje bile faham lirik ni..
:: btw...salam perkenalan dari Iza..

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

BULLET said...

kak filla : mane ade cantik blog ni. biase2 je. follower pun xramai lagi. cmne nak dapat cek dari nuffnang ni. hehe. acih lom bersare? berite hangat ni.

butterfly, thanx sudi komen.ni mesti geng ngan pak ngah ni sebab suke nyanyi lagu asli. bullet dulu mase mude2 ade la keje kat kuantan, seklai ade org tanye nak masuk kelab kebudayaan negeri pahang x? xkuase i...

ahsfantasy24 said...

jenguk lagu kt cni..
:)